آموزش تکنولوژی | دانلود نرم افزار اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین پیج های توییتر در زمینه اخبار و آموزش تکنولوژی

پیامرسان توییتر به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در بسیاری از کشورها فعالیت میکند. پیامرسان توییتر محل مناسبی برای اشتراک گذاری اخبار و رویدادهای مهم به صورت مختصر و مفید می باشد. در توییتر پیج ها و صفحات مفید زیادی با اطلاعات آموزشی فعالیت می کنند که پیداکردن آنها در بین پیج های فیک آسان نیست! به همین خاطر در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین پیج های توییتر با موضوع آموزش آشنا کنیم. پیج هایی که در اینجا معرفی می کنیم در زمینه اخبار و آموزش تکنولوژی بسیار موفق بوده اند و در تولید محتوای آموزشی، یک مرجع محسوب می شوند.

بهترین پیج های توییتر با موضوع آموزش

۱- پیج زومیت(zoomit_ir@): اگر می خواهید با جدیدترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات و تکنولوژی آشنا شوید، پیج زومیت را دنبال کنید. پیج تویتری زومیت سعی دارد جدیدترین اخبار در زمینه های مختلف مانند، گوشی های موبایل، شرکت های مختلف تولیدکننده قطعات و سخت افزارها، خودروهای مدرن روز، سیستم عامل های مختلف و… فعالبت کند.

۲- پیج کلیک فارسی (persianclick@): اگر به دانش روز و تکنولوژی جدید علاقه دارید می توانید با عضویت در پیج کلیک فارسی، با آخرین اخبار دنیای فناوری اطلاعات آشنا شوید و از آموزش های کاربردی در زمینه تکنولوژی استفاده کنید.

۳- پیج دیجیاتو (digiato@): اگر می خواهید با دنیای تکنولوژی زندگی کنید، عضو این کانال شوید. دیجیاتو در حوضه های مختلفی مثل رمزارزها و بازار خودرو ها بسیار خوب فعالیت میکند.

 

معرفی بهترین پیج های توییتر با موضوع آموزش

مطالب پیشنهادی ما

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • محمد رادمهر

توییتر

معرفی پیج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی