آموزش تکنولوژی | دانلود نرم افزار اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش اضافه کردن انواع استیکر واتساپ

استیکرها در پیامرسان واتساپ برای انتقال احساسات بسیار موثر عمل کرده اند و بسیاری از کاربران از استیکرها برای انتقال حرف های خود استفاده می کنند. امکان ارسال استیکرها و شکلک ها روز به روز بر جذابیت پیامرسان واتساپ افزوده است و رفته رفته این شبکه اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. با وجود اینکه استیکر واتساپ از همان اوایل انتشار واتساپ قابل استفاده بود اما بسیاری از کاربران از نحوه اضافه کردن استیکرهای جدید بی اطلاع هستد در این مطلب قصد داریم اضافه کردن استیکر به پیامرسان واتساپ را به شما عزیزان آموزش بدهیم و در ادامه چند نوع استیکر با موضوعات مختلف را برای شما قرار میدهیم. با کافه آموزش همراه باشید.

اضافه کردن انواع استیکر واتساپ

برای اضافه کردن استیکرهای جدید، در قسمت ارسال استیکر ها بر روی علامت اضافه کردن کلیک کنید. (مطابق تصویر)

استیکر واتساپ

حالا می توانید استیکرهای موجود در فضای ابری واتساپ را مشاهده کنید و هر پکیج را که بخواهید برای خود دانلود کنید. دقت کنید که در این بخش برای دانلود استیکرهای جدید باید به سر برگ ALL STICKERS مراجعه کنید. برای مشاهده استیکر های دانلود شده نیز می توانید به سربرگ MY STICKERS مراجعه کنید.

 

استیکر واتساپ

شاید فکر کنید که همه استیکر های واتساپ همین لیست می باشد. اما واتساپ با قابلیتی که برای توسعه دهندگان اندروید قرار داده شده، برنامه نویسان اندروید نیز می توانند استیکرهای واتساپ را در قالب اپلیکیشن ایجاد کنند و در اختیار کاربران قرار دهند. از این رو با کلیک بر روی گزینه GET MORE STICKERS می توانید در گوگل پلی از نرم افزارهای سایر توسعه دهنگان استفاده کنید و از تعداد نامحدود استیکرها استفاده کنید.

بزودی گلچین نرم افزارهای استیکر را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید استیکرهای مورد علاقه با موضوعات مختلف را برای واتساپ خود اضافه کنید. با کافه آموزش همراه باشید.

اضافه کردن استیکر به پیامرسان واتساپ | دانلود انواع استیکر واتساپ

 

مطالب پیشنهادی ما

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • محمد رادمهر

آموزش واتساپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی